• B2B seminar den 7. juni 2019

  • Seminar: sådan skaber du et tæt samarbejde mellem salg og marketing

Dagens seminar er for dig, som ønsker at styrke din virksomheds markedsposition og møde B2B indkøberen tidligt i beslutningsprocessen.

Det gennemgående tema for seminaret er eksekvering. Der skal tænkes stort, bygges småt og derefter eksekveres.

TID: Fredag d. 7. juni kl. 9.00-13.00
STED: Hasselager Centervej 21-23, 8260 Viby J.
PRIS: Ganske gratis
ANTAL PLADSER: 40

 

  • Intenz
  • Damstahl
  • DGJ
  • Pressalit
  • Velfac
  • iPaper
  • Hvad får du med fra seminaret?

  • Du får ingen fancy buzzwords eller store forkromede analyser.
  • Konkrete anbefalinger til at skaffe kvalificerede B2B leads med LinkedIn, Google Ads og Facebook.

  • Hvordan salgsafdelingen kan bruge digitale fodaftryk til at holde øje med leads.

  • Hvilket marketing automation system der er det rigtige for din virksomhed: Active Campaign vs. HubSpot.

  • Hvordan marketing automatisk kan sende et købsparat lead til sælgeren i det øjeblik, et lead bliver kvalificeret til salg.

  • Hvordan du får større udbytte af dine messeaktiviteter, fordi du opsamler og bearbejder dine leads digitalt.

  • Hvordan du på både ledelses- og operationelt niveau løbende måler ROI på virksomhedens salg og marketinginvestering.

Dagens program

For at give dig bedst mulig viden om emnet, har vi sammensat følgende program

09.00-09.30

Registrering, rundstykker og netværk

  • Hans Løjborg Appelby
  • Client Director

Velkomst:
I dag finder B2B indkøberen sine informationer digitalt. Det stiller krav til, at B2B virksomheders salgs- og marketingaktiviteter er tilpasset denne informationssøgning.

Ifølge Forrester kan 62 % af B2B indkøberne udvælge en leverandør udelukkende på baggrund af digitalt indhold og informationssøgning.

Er din virksomheds salg og marketing omstillet til den moderne B2B indkøber?

09.30-10:00

B2B leadgenerering med LinkedIn, Facebook og Google Ads

  • Ali-Aoun Riazson
  • Head of Paid Social

Ali vil dele konkrete eksempler på, hvordan B2B virksomheder benytter betalt annoncering til at skaffe relevante leads. Derudover vil der være 5 konkrete råd til at få succes på den korte bane.

Se blandt andet eksempler fra Pressalit, VELFAC, ELEARNINGFORCE og Hansen Toft.

10.00-10.45

Få større udbytte af din messedeltagelse + implementering af en international B2B leadstrategi

  • v. Hans og Søren, Pressalit
  • Digital Marketing Specialist, Pressalit

Hør hvordan Pressalit A/S møder B2B indkøberen tidligt i beslutningsprocessen.

Søren og Hans vil dele resultaterne af en inbound strategi på det engelske marked. Derudover vil de fortælle om, hvordan Pressalit opsamler sine messe-leads digitalt, og automatisk bearbejder og overvåger dem efterfølgende, og dele resultaterne fra deltagelsen på ISH-messen i Frankfurt.

Søren vil også fortælle om, hvordan marketingafdelingen har fået sælgerne med på strategien, hvilke udfordringer der kan opstå internt, når en ny strategi implementeres, og hvordan man i fællesskab sikrer en fælles retning.

11.00–11.30

Sådan måler du ROI på din investering og strategi

  • Hans Løjborg Appelby
  • Client Director

Hør Hans fortælle, hvordan du konkret måler udbyttet af din investering og få samtidig inspiration til, hvordan marketing og salg i fællesskab kan måle på de samme KPI’er.

Alle deltagere får efterfølgende tilsendt en unik ROI-beregner, som bruges af nogle af landets største B2B virksomheder.

11.30-13.00

Sandwich, sodavand og netværk

Dagen slutter med en let frokost, hvor der vil være rig mulighed for at udvide sit netværk og få inspiration fra kollegaer i branchen. Det vil også være muligt at stille spørgsmål til specialister fra Mindmill, samt oplægsholderne fra dagen.

Reservér en plads til seminaret

@2019 Mindmill Denmark ApS. Alle rettigheder forbeholdes.