• B2B webinar den 14. november 2019 med Hans Løjborg Appelby

  • Webinar: Skab sammenhæng mellem salg og marketing

Webinaret er for dig, som gerne vil se et konkret eksempel på, hvordan du styrker sammenhængen mellem salg og marketing i en B2B virksomhed. Webinaret vil afholdes på et strategisk niveau, men med igangværende eksempler. 

Det gennemgående tema for webinaret er eksekvering. Der skal tænkes stort, bygges småt og derefter eksekveres.

TID: Torsdag d. 14. november kl. 9.00 – 9:45
ARRANGØR: Mindmill Denmark m. Hans Løjborg Appelby
Begrænset antal pladser

  • CF Møller
  • Velfac
  • AON
  • EnergiDanmark
  • Damstahl
  • Pressalit
  • Hvad får du med fra webinaret?

  • Du får ingen fancy buzzwords eller store forkromede analyser.
  • Konkrete anbefalinger til at skaffe kvalificerede B2B leads med LinkedIn, Facebook og IP-targeting.

  • Hvordan salgsafdelingen kan bruge digitale fodaftryk til at holde øje med leads.

  • Hvordan marketing automatisk kan sende et købsparat lead til sælgeren i det øjeblik, et lead bliver kvalificeret til salg.

  • Hvordan du på både ledelses- og operationelt niveau løbende måler ROI på virksomhedens salg og marketinginvestering.

Dagens program

For at give dig bedst mulig viden om emnet, har vi sammensat følgende program

09.00-09.20

B2B leadgenerering med LinkedIn, Facebook og IP-targeting

Se konkrete annonceeksempler og få inspiration til kampagner, der skaber købsklare B2B leads.

 

09.20-09.30

Sådan binder du salg og marketing sammen med leadscoring, marketing automation og social selling

Se hvordan du simpelt skaber sammenhæng mellem salg og marketingdata. Jeg tager et konkret eksempel fra en stor dansk virksomhed med.

09.30-09.40

Sådan måler du ROI på dine marketingindsatser – også når din salgsprocess er 6, 12, 18 eller 24 måneder

Se en konkret beregner, som nogle af landets største B2B virksomheder benytter.

09.40-09.45

Mulighed for spørgsmål og sparring

Reservér en plads til webinaret

@2019 Mindmill Denmark ApS. Alle rettigheder forbeholdes.