Din ultimative Linkedin Guide
Guiden er smækfyldt med konkrete eksempler på succesfulde kampagner, vi har kørt for vores kunder. Herudover får du en detaljeret gennemgang af LinkedIns segmenterings- og annoncemuligheder, så du kan komme i gang med dine egne kampagner.
Bliv guidet rundt i alle kroge og kanter af LinkedIn og bliv klogere på segmenterings- og annonceringsmulighederne i platformen.

Du får fuldt indblik i, hvad der skal til for at skabe konverterende kampagner, der skaffer leads til salg
Læs guiden og bliv klogere på:
- LinkedIns annoncemuligheder: Billeder, video, direkte beskeder mm.
- LinkedIns segmenteringsværktøj: Få indblik i hvordan du segmenterer dig frem til din målgruppe
- Pris og budget – hvad koster LinkedIn annoncering
Du får masser af gode råd til, hvad du skal være opmærksom på, når du arbejder med LinkedIn markedsføring, og vi deler ud af vores erfaring med platformen – do’s and dont’s.
LinkedIn er B2B virksomheders kommunikationslegeplads
LinkedIn er jo næsten uundgåeligt, når du vil i dialog med beslutningstagere, hvad enten det er i Danmark eller i udlandet 🌍 Det er det eneste sociale medie, hvor du kan lave markedsføring ud mod lige præcis de beslutningstagere, der matcher din målgruppe.
Og faktisk er LinkedIns lead-konverteringsrater 3 gange højere end ved andre digitale platforme. Så vil du have flere kvalitetsleads, bedre salgsdialoger og flere betalende kunder, så skal du helt sikkert i gang med LinkedIn annoncering.
Vi har blandet andet hjulpet:
