B2B Marketing Framework™

De succesfulde B2B virksomheders hemmelige opskrift.

Slut med at opfinde den dybe tallerken hver gang. Vælg et succesfuldt, agilt og datadrevet B2B Marketing Framework™ med garanterede resultater. Forfinet, optimeret og gennemtestet af hundredvis af kunder.

Hvad er et marketing framework?

Et framework er en gennemtestet opskrift, en formel, en proces eller et system, som man kan gentage igen og igen med sikkerhed for succes.

Det smarte ved et framework er, at man ved præcist, hvad man skal gøre, i hvilken rækkefølge, hvem og hvordan det skal gøres, for at opnå succes. Det betyder, at vi kan eksekvere lynhurtigt, minimere fejl og garantere resultater.

Vores B2B Marketing Framework™ er udviklet på baggrund af mange års erfaring, viden, cases, kunder og resultater fra mange forskellige brancher samt typer og størrelser af virksomheder.

Om vi sælger sensorer til landbrug i USA eller personlige træningsforløb i Danmark er underordnet. Løsningerne er vidt forskellige, men frameworket er fuldstændig det samme.

Jo flere gange vi gentager og forfiner processen, desto bedre og hurtigere bliver den. Det betyder, at løsningerne ikke alene bliver stærkere og giver bedre resultater, de bliver også billigere sammenlignet med de bureauer, som opfinder den dybe tallerken hver gang.

Undgå at lave alle de samme fejl som dine konkurrenter. Overhal dem indenom ved at bruge vores gennemtestede succesfulde B2B Marketing Framework™.

 

Mindmills B2B Marketing Framework™

Vores framework er en 360° marketingløsning til B2B virksomheder. Vi bygger helt konkret en velsmurt marketingmotor, hvor vi tager det bedste fra inbound marketing og marketing automation og kombinerer det datadrevet målrettet leadgenerering.

Vores unikke B2B Marketing Framework™ ser således ud:

  1.       Business Case
  2.       Analyse & Strategi
  3.       Produktion & Opsætning
  4.       Leadgenerering
  5.       Skalering

 

Læs mere om hvert punkt nedenfor.

Business case, analyse og strategi

De fleste virksomheder begår den fejl at gå direkte til strategi, eller endnu værre, direkte til eksekvering. En stærk motor kræver en stærk kerne.

Vi starter med at lave en business case. Kan det her overhovedet betale sig for jer, og hvad kan I helt konkret forvente af resultater? Er det ikke meget rart at vide på forhånd?

Når business casen er på plads og forventningerne er afstemt, laver vi de nødvendige analyser. Dermed ikke sagt, at vi laver store, mange og dyre analyser. Nej, vi laver de nødvendige analyser, som skal til for at sikre succes med vores framework.

Vi er nødt til at kigge nærmere på markedet, konkurrenterne og målgruppen for at kunne bygge motoren, producere indholdet og generere de rigtige leads.

Slutteligt laver vi strategien for, hvorledes lige præcis JERES motor skal bygges, så den rammer JERES kunder og skaber forretning for JER. Helt konkret tegner vi salgstragte og flows, vælger marketingkanaler, fordeler budgetter osv.

 

Produktion, opsætning og leadgenerering

Når kernen er på plads, er vi klar til at eksekvere.

Vi producerer indhold, grafik, bannere, budskaber, landingpages, formularer og e-mails som rammer jeres målgruppe præcist alt afhængigt af, hvem de er, hvad de interesserer sig for og hvor de er i kunderejsen.

Vi har alle kompetencerne in-house, fra den grafiske produktion og webudviklere til specialisterne som eksekverer kampagnerne.

Det giver dig flere fordele:

Først og fremmest får du en gennemtænkt og sammenhængende kampagne med en klar rød tråd, som er altafgørende for at opnå de ønskede resultater.

Dernæst får du en lynhurtigt eksekveret kampagne fra start til resultater, da du undgår lange beslutningsprocesser på tværs af samarbejdspartnere.

Vi sætter motoren op med alt indholdet fra produktionen og tilføjer leadscoring, leadnurturing osv. , så alt kører helt automatisk igennem hele salgstragten fra top-funnel til bottom-funnel.

Når motoren er klar starter vi med målrettet og datadrevet leadgenerering. Vi tester målgrupper, budskaber og targeting på de relevante medier, og vi optimerer konstant, så vi får de rigtige leads ind.

Kvalitet frem for kvantitet.

Vi giver dig markedets bedste service og fleksibilitet, resultater og forretningsforståelse. Det er vores kerneværdier og garantier til dig.

 

Skalering og resultater

Vi overvåger motoren og justerer løbende, så vi rammer mål og KPI’er fra business casen. Vi identificerer muligheder og skalerer både kampagner og motor, så vi får så mange leads som muligt af den helt rette kvalitet.

Vi er i tæt dialog med dig omkring kvaliteten af leads, “leads til kunder”-ratio, pris per lead vs. pris per. kunde osv., så vi kan optimere kampagnerne efter din forretning og dine resultater.

Det smarte ved vores B2B Marketing Framework™ er netop, at det kan skaleres. Vil du have flere leads, skruer vi blot op for motoren, vil du have færre leads, skruer vi blot ned.

Vi rapporterer ugentligt/månedligt på budgetter, KPI’er, mål og resultater.

 
Hans Løjborg Appelby

Head of Inbound Sales

Skal vi også hjælpe dig?

Er du også interesseret i at vækste din forretning gennem effektfuld marketing? Så gi’ mig et kald, og hør mere om, hvad vi kan tilbyde dig.

Top