B2B Messestrategi

Nem og effektiv håndtering af dine leads fra messen

Hvordan opsamler du relevante leads, så du får mest muligt ud af messedeltagelsen?

Vi har gennem de sidste par år udviklet en digital salgsstrategi specifikt til B2B virksomheder, som aktivt investerer i messedeltagelse.

Vi oplever, at alt for mange virksomheder ikke får opsamlet deres leads digitalt, og derfor går de glip af muligheden for at arbejde aktivt med deres messe-leads efterfølgende.

Hvis du vil have et større udbytte med fra messen og øge din salgseffektivitet, skal du gøre følgende:

  • Opsamle alle leads digitalt så du får deres data og sikrer korrekt GDPR-compliance
  • Straks sende dem en opfølgende mail med tak for besøget på messestanden
  • Overføre dem til et e-mail flow, så sælgernes salgspitch og mødebooking bliver automatiseret
  • Finde de mest salgskvalificerede leads på baggrund af leadscoring. På den måde ved sælgerne altid hvilke leads fra messen, som faktisk er interesserede i et møde

Med Mindmills messestrategi kan du effektivisere din salgsindsats efter messen og sikre, at ingen leads bliver tabt på gulvet efter en udmattende messedag.

B2B marketing framework™

Mindmills messestrategi er en del af vores B2B marketing Framework™, hvor du kan sammensætte løsninger og services, som passer dit behov og budget.

Du kan blandt andet få:

  • Et setup, der gør det nemt for dig at indsamle leads fra messen
  • En strategi for kvalificering af leads efter messen
  • Et marketing automation-system, som er klar til at håndtere og kvalificere dine leads
  • Content produktion i form af e-mails og videoer
Hans Løjborg Appelby

Client Director

Vil du have mere ud af dine messer?

Jeg har været med til at lave messestrategier for store B2B-virksomheder. Ønsker du at vide mere om at afholde en succesfuld B2B-messe, så vil jeg hellere end gerne dele mine erfaringer.

Top