Fra marketingstrategi til salgsresultater

Dansk industri vælger Mindmill som strategisk og operationel marketingpartner til kommercielle vækststrategier og digitalisering af salg og marketing.

DCC Energi
Airmaster
Dovista
Blücher
Bramidan
Danish Agro
HB Products
Vitec Aloc
CabinPlant
STØTEK
Bramming Plast-Industri
Kohsel

Hvem er Mindmill?

Velkommen til Danmarks foretrukne kommercielle B2B konsulenthus.

Dansk industri vælger Mindmill som strategisk og operationel marketingpartner til kommercielle vækststrategier og digitalisering af salg og marketing.

Vi har samlet 70 B2B specialister på tværs af inbound marketing, datadrevet leadgenerering, account-based marketing, marketing automation og pre-sales.

Vores unikke B2B Sales & Marketing Framework® er udviklet og forfinet på baggrund af +400 B2B business cases fra industri- og IT virksomheder.

Vores værdigrundlag

Vision

Som Danmarks foretrukne kommercielle B2B konsulenthus skalerer vi danske industrivirksomheders omsætningspotentiale gennem et styrket samspil mellem salg og marketing.

Mission

Dansk industri vælger og anbefaler Mindmill som strategisk og operationel marketingpartner til udvikling og eksekvering af kommercielle vækststrategier samt digitalisering af salg og marketing.

Værdier

Vi har 2 kerneværdier i Mindmill: Kunden i centrum og mennesker før forretning. Vi er ambitiøse på vores egne og vores kunders vegne. Med evner følger ansvar, og vi må hver især bidrage med det bedste vi har.

Samarbejde med Mindmill

Vi tilbyder skræddersyede B2B marketingløsninger, hvad enten du vil outsource helt eller styrke din inhouse marketingafdeling.

Mange kunder vælger en fullservice B2B salgs- og marketingløsning; Fra datadrevet leadgenerering på tværs af alle marketingkanaler til mødebooking, markedsanalyse og research.

Mens andre supplerer og styrker deres eksisterende marketingafdeling med kompetencer, viden og services som video, indhold, leadgenerering og presales.

Industriel marketing: Nøglen til kommerciel vækst i dansk industri

Ændret købsadfærd, digitalisering, globalisering og en ny generation af professionelle digitale indkøbere.

Købsrejserne er lange og komplekse, og det er svært at måle effekten af marketing i kroner og ører. Det er virkeligheden i de danske industrivirksomheder, og det stiller store krav til den kommercielle strategi.

Hvordan flytter vi marketing fra omkostning til omsætningsdriver, og hvordan skaber vi sammenhængskraft mellem salg og marketing?

Det belyser Neno Petkovic, CEO i Mindmill og Henrik Ernst, Director of B2B Business Excellence, i denne 90 minutters optagelse fra et live webinar, hvor 150 danske industrivirksomheder deltog.

Udforsk andre virksomheders kommercielle strategier

image
| Kawasaki

En digital tilgang har styrket sammenhængen mellem Kawasaki Robotics’ salgs- og marketingaktiviteter.

image
| Airmaster A/S

Airmaster har skabt en salgskultur centreret om digitale leads

Download vores brochure

Udfyld formularen og få tilsendt et eksemplar af vores 30-siders brochure, som gennemgår vores framework fra A-Z.

Neno Petkovic
Neno Petkovic
CEO

Skal vi begynde med en snak?

Hvis du vil fortælle mig om din virksomhed, så vil jeg dele mine erfaringer og indsigter fra +400 B2B business cases.