Inbound Marketing

Tiltræk kunder gennem relevant og brugbart indhold

Vi kunne tale længe om vigtigheden af godt indhold, som skaber værdi i hvert skridt af kunderejsen. Sandheden er, at det handler om målbare resultater, og det er her vi adskiller os fra de andre. Ingen andre kan tilbyde dig “Pay Per Performance”, effektgaranti og 100% transparens.

Succesfuld Inbound metodologi

Vi kører efter en testet og succesfuld metodologi, opfundet af virksomheden Hubspot, som er ét af verdens førende software til salg, marketing, automation og CRM.

De 4 faser i metodologien er “Tiltræk, Konverter, Luk og Fasthold”, hvor man tager besøgende fra fremmede til loyale kunder og ambassadører.

Undervejs kommer man igennem områder som lead nurturing, leadscoring, personaer, kunderejse og kundeloyalitet.

Målet er at bygge en velsmurt motor, som sætter salg og marketing på autopilot 24/7/365.

 

Vi starter med en plan

Vi stoler ikke på mavefornemmelser. Det er spild af både tid og penge. I stedet tror vi målrettet på Inbound Marketing, der bygger på et stærkt datagrundlag.

SMART-mål
Vi arbejder ud fra de målsætninger, der skaber størst værdi for jeres forretning.

Personas og kunderejse
Baseret på analyser af jeres målgruppe og kunderejse skaber vi hyperrelevant markedsføring.

Customer Lifetime Value (CLV)
Ud fra hvor meget jeres kunder er værd, kan vi skabe en sund forretning både her og nu – og på den lange bane.

30-dages eksekveringsplan
Med udgangspunkt i jeres forretning laver vi en eksekveringsplan, der fokuserer på de steder, hvor vi kan gøre den største forskel.

Vi binder salg og marketing sammen

Inbound Marketing er en effektiv og langtidsholdbar måde, at styrke din leadgenerering og dit salg. Vi bygger en maskine, der tager jeres kunder gennem hver fase i salgstragten. Dermed er det slut med kold kanvas og møder med kunder, der alligevel ikke er klar til at købe.

  • Flere kvalificerede leads
  • Indsigt i kundens behov baseret på adfærd
  • Færre, men bedre møder
 

Leadscoring baseret på adfærd

Et lead er ikke bare et lead. De har forskellige behov og de er på forskellige stadier af købsrejsen.
Med leadscoring kan du med en datadrevet tilgang prioritere, hvem jeres salgsteam skal tage fat i først.

Ud fra et pointsystem, scores dine leads baseret på deres adfærd på dit website og i dine nyhedsbreve. Det giver dig mulighed for at aflæse, hvor et lead er i købsprocessen og hvilke produkter, de interesserer sig for. På den måde kan du kvalificere dine leads og blive mere effektiv i dit salgsarbejde.

 

Automatiserede e-mailflows

Et af de vigtigste værktøjer til at modne dine kunder hele vejen gennem kunderejsen er personificerede e-mails.
Vi opsætter intelligente e-mailsflows, der tilpasser kundens adfærd og behov.
Kombineret med værdifuldt indhold og intelligente leadscoringsmodeller konverterer vi leads til kunder.

 

Fokus på gennemsigtighed

Det vigtigste for os er, at du er tilfreds. Vi arbejder hver dag hårdt på, at gøre eksekveringen så glat og glidningsfri som muligt. Vi arbejder ud fra et agilt DNA, hvor vækst skabes ved konstant at udvikle, måle og lære.

  • Ugentlige updates
  • Månedlig KPI-rapportering
  • Personlig adgang

Teknologi og platform

Det behøver ikke at være dyrt og kompliceret at komme i gang. Vores metode bygger på en skalerbar løsning, som vokser i takt med jeres forretning.
Ud fra jeres behov og digitale modenhed laver vi et set-up, der er skræddersyet til netop jeres behov.

Dokumenterede resultater

For os handler det ikke bare om æstetik, men om håndgribelige resultater. Vi går hele vejen for vores kunder – og gerne lidt længere end det. Derfor har vi også en lang række tilfredse kunder, der har fået sat deres leadgenerering og salg i system med vores dokumenterede resultater.

Hans Løjborg Appelby

Head of Inbound Sales

Overvejer du Inbound Marketing?

Jeg har været med til at implementere Inbound Marketings-strategier på tværs af brancher, landegrænser og målgrupper. Vil du have inspiration til din strategi, så deler jeg gerne mine erfaringer.

Top