Leadgenerering

Digitale strategier med udgangspunkt i DIN forretning.

Vi bygger stærke automatiske marketingmotorer og laver personaliserede digitale strategier, som passer til din forretning. Gennem datadrevet digital markedsføring, når du i mål.

Den røde tråd

Vi udarbejder digitale strategier med udgangspunkt i DIN forretning.

Når strategien er på plads, sætter vi et hold af specialister til at eksekvere, en projektleder til at styre processen og sikre den røde tråd på tværs af kanaler og kampagner, samt en fast kundeansvarlig, som står for dialog, rapportering, resultater og fremdrift.

Ingen kanaler bør stå alene, men bør i stedet være en gennemtænkt del i en toptunet marketingmotor og salgstragt.

Du kan læse mere om vores specialer herunder

Youtube annoncering

Video marketing rummer et kæmpe potentiale, som de færreste danske virksomheder udnytter. Vidste du for eksempel, at 43% af din målgruppe gerne vil se mere videoindhold fra dig? Eller at 51,9% af alle professionelle marketingeksperter siger, at video er den type indhold med højest ROI?

Youtube er verdens andenstørste søgemaskine, og da kampagnerne styres fra Google Adwords, er der ekstremt gode muligheder for målretning, remarketing osv.

Vores specialister eksekverer dagligt videokampagner, som ikke alene skaber kendskab og branding, men også genererer leads og salg.

 

Google Adwords Search og Display

Google AdWords er en effektiv måde at nå din målgruppe på, og derved styrke din leadgenerering og øge dit salg online. Du kan nå din målgruppe ved hjælp af Google AdWords på flere forskellige måder:

  • Søgenetværket (Search)
  • Displaynetværket
  • Google Shopping
  • Remarketing (både Search og Display)

Vi er certificeret Google Premier Partner gennem mange år. Vi håndterer mange millioner kroners spend for vores kunder og er stærke indenfor B2C, B2B, e-commerce og brands.

 

LinkedIn annoncering

LinkedIn er verdens største professionelle netværk, og en stærk kanal til leadgenerering. Det er et genialt B2B-værktøj, som giver dig mulighed for at målrette din annoncering direkte mod din målgruppe, dine potentielle kunder og dine nuværende kunder.

Vi kan både køre remarketing, leads ads og målrettede kampagner mod bestemte segmenter, udvalgte virksomheder, jobtitler, brancher og lignende. Dertil kommer potentialet i Social Selling, branding og opbygning af netværk og community.

Bruger man LinkedIn rigtigt, er det et uundværligt strategisk salgsværktøj for alle B2B virksomheder.

 

Facebook annoncering

Vi arbejder strategisk med Facebooks annonceringsplatform, og det er uden sammenligning det stærkeste medie til leadgenerering – det gælder ikke mindst B2B.

Facebook er ikke kun Danmarks største sociale medie, det er VERDENS største sociale medie, og de har mere data om os alle, end nogen kan forestille sig. Og det er faktisk den største styrke ved Facebook. Vi kan udnytte al den data og ramme DIN målgruppe, potentielle kunder og nuværende kunder helt præcist, på det rette tidspunkt og med det rette budskab.

 

Programmatic Buying - Adform

Programmatic Buying / datadrevet bannerindkøb giver dig som annoncør mulighed for, at målrette og planlægge dine bannerkampagner på tværs af medier, platforme og budskaber. Derudover gør Programmatic Buying dig uafhængig af medievalget, da du udelukkende målretter dine kampagner på baggrund af cookies og data.

Man kan eksempelvis arbejde med:

Account Based Marketing, hvor du via IP targeting målretter annonceringen helt præcist mod specifikke virksomheder.
Evergreen kampagner, hvor du opsætter dine bannerkampagner i forhold til kunderejsen, hvilket betyder, at du varierer dine bannerbudskaber efter målgruppens interaktion med dit website, indhold, adfærd og andre kanaler.
Frekvensstyrede kampagner på baggrund af platforme, klokkeslæt og medier.

Tiden hvor man købte bannere direkte hos medierne er slut. Fremtiden er datadrevet indkøb.

 

SEO (Søgemaskineoptimering)

Søgemaskineoptimering er disciplinen i, at optimere sit website til søgemaskinerne med målet om mere organisk trafik. Det er ganske simpelt at forstå, og ganske kompliceret at gøre.

Vi har arbejdet med søgemaskineoptimering gennem de sidste 10 år, og vores løsninger har udviklet sig i takt med, at Google har udviklet deres algoritme.

Søgemaskineoptimering rummer som marketingkanal et kæmpe potentiale, men det er ikke for alle. Det kræver først og fremmest, at man har styr på de forskellige typer af søgninger i forhold til kunderejsen, at man har den tekniske forståelse, samt at man kan præsentere indhold som matcher brugernes søgninger.

 

E-mail marketing

E-mail marketing er ét af de stærkeste værktøjer i vores værktøjskasse.

Tiden hvor man blot sendte samme mail ud til hele databasen er forbi. I dag kan vi segmentere og udsende på baggrund af adfærd, demografi og købehistorik, vi kan oprette automatiske flows og autoresponders tilpasset kundernes rejse. Vi taler målrettet 1:1 markedsføring med det rette budskab, til den rette person, på det rette tidspunkt.

Vi udarbejder e-mail marketing strategier, som giver leads, varmer leads op til salg og scorer disse leads, så salgsafdelingen kan lukke salget nemt og effektivt. Vi binder med andre ord salg og marketing sammen.

 
Hans Løjborg Appelby

Head of Inbound Sales

Større udbytte af dit marketingbudget - brug data!

Skal din marketingsstrategi styres på baggrund af data og resultater? Så kan jeg give dig rådgivning, som er uafhængig af kanalvalg. Vi bruger de kanaler og medier, som skaber forretning for vores kunder.

Top