Er DU vores nye kollega?
Tre hurtige spørgsmål til vores kommende MarTech Specialist:
- Brænder du for data, tracking og analyse?
- Kan du skabe og demonstrere værdi med forskellige værktøjer og systemer, såsom Active Campaign, Hubspot, Zapier, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, osv.?
- Er du klar til at hjælpe dine dygtige kollegaer og spændende B2B kunder med at omsætte hypoteser til konkrete løsninger og ny viden til værdifuld rådgivning?
Kan du svare ja til alle tre? Så har du de bedste forudsætninger for at blive vores nye MarTech Specialist.
Kan du svare ja til alle tre? Så har du de bedste forudsætninger for at blive vores nye MarTech Specialist.
Der er tale om en nyoprettet stilling i vores TECH team, og der kan være forskellige indgange til stillingen. Måske er du en marketingspecialist med en solid teknisk forståelse? Måske er du autodidakt marketingtekniker? Måske er du udvikler med en solid marketingforståelse?
Uanset hvilken baggrund du kommer med, så vil vi meget gerne høre fra dig, hvis du tænker, at du er den bedste kandidat til stillingen 🙂
Stillingen kan tilpasses både junior- og seniorniveau.

Om jobbet og dine kommende ansvarsområder
Vi hjælper en lang række af landets dygtigste B2B virksomheder med datadrevet leadgenerering, inbound salg og marketing samt digital transformation.
Som MarTech Specialist bliver du et teknisk omdrejningspunkt i dette samarbejde, både internt, blandt dine kollegaer, og eksternt, hos kunderne.
Vores succes bygger på lange samarbejder hvor vi udvikler kundens forretning. Her er det altafgørende, at vi bliver ved med at optimere og udfordre, så der konstant skabes værdi for kundens forretning. Vi overvåger performance på tværs af kanaler og indsatser. Og vi omsætter indsigter til konkrete handlingsplaner.
Her vil du spille en vigtig rolle i forhold til at analysere, fejlsøge, problemløse og rådgive.
Du er ligeledes med til at produktudvikle vores B2B Marketing Framework® med afrapportering, tracking og analyse, samt alle de værktøjer, systemer og integrationer, vi benytter.
Du får løbende dialog med vores kunder, hvor du rådgiver og hjælper dem med deres tekniske marketingsetup, problemløsning og support samt integrationer og onboarding.
Da du skal have direkte dialog med vores kunder, er det nødvendigt, at du taler og skriver flydende dansk. Begår du dig også godt på engelsk og andre nordiske sprog er det en fordel.
Om dig som person
Der er ingen tvivl om, at du brænder for marketing, teknik, data, tracking og performance. Du er nysgerrig, lærenem og kompetent, og du er mere interesseret i, hvordan motoren er bygget, end hvordan bilen ser ud.
Du sætter en stor ære i at hjælpe både dine kollegaer og kunder. Og du formår at kommunikere komplekse problemstillinger på en simpel og letforståelig måde.
Du elsker at finde løsninger på problemer og udfordringer. Nogle gange skal man bare springe over, hvor gærdet er lavest, mens man andre gange må bygge en ny vej. Og du vælger altid den bedste løsning, fordi du er grundig, tager ansvar og gør tingene ordentligt.
Herudover skal du gerne kunne sætte flueben ved:
- Du brænder for teknisk marketing og nørder i systemer
- Du har forretningsforståelse og kan forsimple komplekse produkter
- Du stræber efter at skabe dokumenterbare resultater
- Du er en ambitiøs teamplayer med mål for dig selv og teamet
- Du er omstillingsparat og klar på at finde nye veje til Rom
Du er en kreativt tænkende person, der proaktivt sparrer med dine kollegaer. Men du er også i stand til selvstændigt at finde løsninger, optimere og forbedre.
Mød dit kommende team lige her
Om Mindmill
Mindmill er først og fremmest +40 dedikerede specialister i B2B marketing, digitale strategier, forretningsudvikling og kommerciel inbound salg og marketing.
Vi sidder i dejlige, lyse og store lokaler i Aarhus, hvor vi har samlet en stor flok søde og dygtige mennesker – fra kreative grafikere, video- og content specialister til nørdede udviklere, annoncespecialister og marketing automation specialister.
Vi hjælper kunder som Energi Danmark, CF. Møller, Airmaster, Danfoss, Toolpack, Krifa, GateHouse og mange flere med digital transformation og next level B2B marketing.
Vi har ét mål: at hjælpe B2B virksomheder med at skabe flere salgsklare leads, bedre salgsmøder og højere konvertering på deres pipeline.
Eller helt kort: at skabe sammenhæng mellem salg og marketing.
Vores opskrift på succes (og hemmelige våben) er vores B2B Marketing Framework®, som kombinerer det bedste fra datadrevet leadgenerering, lead management, inbound marketing og marketing automation.
Vi tilbyder dig
- En arbejdsplads som prioriterer (og scorer topkarakter på) medarbejdertilfredshed
- En arbejdsplads som prioriterer (og scorer topkarakter på) kundetilfredshed
- At blive en del af et unikt hold af vindere, som kæmper for og med hinanden
- At skabe en karriere i Danmarks førende B2B marketingbureau
- En løn med pensionsordning som modsvarer dine kvalifikationer
- Telefon og computer
- Gratis frugt og drikkevarer
- Sund frokostordning
- Hyggelige rammer, søde kollegaer, sjove fester og sociale arrangementer
Sådan ansøger du
Sæt dig til tasterne og skriv løs
Du sender din ansøgning og dit CV til Nemanja Petkovic på nepe@mindmill.dk med emnefeltet: ”MarTech Specialist”.
Medsend gerne referencer, eksamensbeviser, kursusbeviser, certificeringer osv.
Det er også Henrik, vores strategiske direktør, du tager fat i, hvis du har spørgsmål til stillingen. Han kan fanges på telefonnummer 31260099.
Processen er løbende, og vi ansætter, når den rigtige kandidat er fundet.
Ansøgningsfrist: Løbende