Hasselager Centervej 21-23 8260 Viby J CVR-nr.: 32478298 Tlf.: +45 70 77 74 44 E-mail: info@mindmill.dk

Vi søger nu en dygtig Programmatic Specialist til vores stærke digitale team.

Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du vil få et stort ansvar og en nøglerolle i opbygningen af vores programmatic buying afdeling.

Du skaber resultater for vores kunder på tværs af digitale kanaler ved hjælp af stram styring og optimering af vores programmatic buying og anvendelse af data og indsigter i vores kunders digitale marketing aktiviteter.

Som Programmatic Specialist kommer du til at arbejde både bredt og dybt med programmatic buying for vores kunder. Dine arbejdsopgaver vil favne alle typer af programmatic discipliner fra strategi og opsætning til optimering og rapportering samt udvikling af vores datadrevne marketing aktiviteter.

Ansvarsområder

  • Ansvarlig for Programmatic kampagneeksekvering (Display og video/WebTV) fra start til slut, på tværs af kunder; strategi, opsætning, håndtering og optimering
  • Opbygge og eksekvere test & learn strategier ift. optimering af budstrategier og porteføljestyring
  • Medansvarlig for indgåelse af strategiske samarbejder
  • Medansvarlig for at designe og implementere RTB-kampagnestrategier samt afrapportering
  • Tæt kontakt til kunder og samarbejdspartnere, herunder tech-leverandører, kreative bureauer osv.
  • Dele viden og indsigter på tværs af vores teams
  • Analysere og sætte retningen mht. brug af kreativer og formater på display og social
  • Sikre korrekt tracking, datafeed og anvendelse
  • Profil, krav og dokumentation

Du kommer med en stor mediatrader erfaring, er struktureret, har analytisk indsigt og ved, hvad der skal til for at rykke stærke brands og virksomheder digitalt. Du tænker og ånder data og digitale medier og har knivskarp fokus på marketing effektivitet.

Du skal have erfaring med håndtering og eksekvering af programmatic/RTB-kampagner og derudover er det et krav, at du har erfaring fra et mediebureau/digitalbureau.

Vi forventer, at du har:

  • Solid erfaring med Adform samt gerne andre DSP’er
  • Erfaring med tracking via Tag Manager systemer såsom Adform
  • Haft kundeansvar og håndteret store RTB kampagnebudgetter
  • En stærk kommunikationsevne og elsker at simplificere data og tech
  • Digitalt teknisk system forståelse mellem datalag, DMP, DSP, SSP, Ad-server mv.
  • Erfaring med projektstyring af digitale projekter
  • Kendskab til Google Analytics
  • Kendskab til HTML, JavaScript m.fl.

Som person er du åben, tillidsvækkende og ved, at et godt samarbejde på tværs af organisationen er afgørende for din succes – og derfor forstår du at inddrage og forventningsafstemme. Du er god til at skabe relationer, motiveres af at skabe resultater og formår at motivere dine omgivelser således, at I sammen når jeres målsætninger på individ og team niveau.

Vi kan til gengæld tilbyde dig et spændende job med en attraktiv lønpakke, hvor du selv får mulighed for at præge din egen rolle, kombineret med gode kollegaer og faglige udfordringer.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Ernst Hansen, CEO i Mindmill på telefon +45 31 26 00 99.

Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter når den rigtige kandidat er fundet, så send hurtigst muligt din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger til heh@mindmill.dk.