Case - Ærø Hotel

Øget trafik leder til stigende vækst

Ærø Hotel er et naturskønt hotel på Ærø, som ligger i gåafstand fra byen Marstal. Hotellets primære kundesegment er ‘det gode liv’, hvor størstedelen af gæsterne er +60 år.

De seneste år har hotellets vækst været båret af massiv print annoncering i diverse dagblade, og med stor succes.

Med ønsket om yderligere vækst i 2017, tog Ærø Hotel kontakt til Mindmill, og i november 2016 begyndte samarbejdet mellem Ærø Hotel og Mindmill. Målet med samarbejdet var, at øge belægningsprocenten udenfor højsæsonen, og samtidig blive mere synlige på de digitale platforme.

747% Øget trafik
10% Øget vækst

Vi har med indgåelsen af samarbejdet med Mindmill fået, ikke bare et eksternt firma med nogle fantastiske online kompetencer, men også en partner og medspiller, som deler vores mål om øget vækst og online synlighed.

Kompetencerne som Mindmill besidder har vi i vores virksomhed ikke mulighed for at ansætte os til, da staben ellers ville blive for stor.

Da vi i staben på Ærø Hotel, hverken har tiden eller kompetencerne til at bestride de opgaver som Mindmill i nært samspil med os udfører, så er vi mere end tilfredse med vores nye samarbejdspartner.

Hos Mindmill bliver man som kunde taget enormt seriøst. Man er på bølgelængde med hele Mindmills organisation og man oplever ingen ”fine fornemmelser”, når man kontakter Mindmill. Der er altid tid til en dybere forklaring af eventuelle problematikker og opgaver, hvilket resulterer i, at man ikke efterfølgende sidder og tænker ”Hvad er det nu lige at SEO, Adwords og lignende helt præcis er".

Mindmill er, alt i alt, en fantastisk ”deltidsansat” partner at have i baghånden - en partner, som hver dag beviser sit værd.

Nick Brammer, Hotel Manager, Ærø Hotel
Hans Løjborg Appelby

Head of Inbound Sales

Skal vi også hjælpe dig?

Er du også interesseret i at vækste din forretning gennem effektfuld marketing? Så gi’ mig et kald, og hør mere om, hvad vi kan tilbyde dig.

Top