DGJ er en virksomhed, som har været en markant spiller på det grafiske marked i mange år.
Men til trods for en førende position oplevede de – ligesom mange andre B2B virksomheder – at digitaliseringen og den ændrede købsadfærd skabte udfordringer i forbindelse med positionering og relationsdannelse med potentielle kunder.
En vigtig brik i dette spil var deres gamle website, som havde en del udfordringer: Det var et gammeldags design, som var meget produktorienteret. Det var uoverskueligt at finde frem til de ønskede produkter. Sitet var rodet, svært at vedligeholde og langsomt. Konsekvensen var meget få konverteringer.
Målet for samarbejdet var derfor at skabe en fremtidssikret brand- og vækstplatform for DGJ i form af et nyt website. Sammen med en inbound strategi skal det nye website danne fundamentet for en tættere relation til nye potentielle kunder og har til formål at positionere og stadfæste historien og værdierne bag virksomheden.
Vigtigst af alt var målet, at investeringen medvirkede til en tættere dialog med eksisterende og nye kunder, således at løsningssalget rykkes tættere på beslutningsprocessen.