Samarbejdet med Gatehouse Group resulterede i en stor volumen af leads af en meget høj kvalitet. Vi var i stand til at targetere målgruppen præcist med det gode indhold på tværs af landegrænser. Efterfølgende salgsmodnede og bearbejdede vi leads for så til sidst at servere dem for sælgerne på det rigtige tidspunkt.
Den branche, som Gatehouse Group befinder sig i, har en meget lang beslutningsproces. Derfor kan de endnu ikke fremlægge et stort antal salg på baggrund af kampagnen. Til gengæld kan de allerede nu se, at deres pipeline er fyldt op med varme leads, som deres salgsafdeling aktivt kan arbejde videre med.
Salgsafdelingen har på den måde fået et helt andet og bedre udgangspunkt for salgsprocessen. Det er derfor vi tit oplever, at det ikke kun er marketingafdelingen, som har noget at vinde ved samarbejdet med Mindmill.
Vi oplever faktisk tit, at de salgsansvarlige hos vores kunder vinder lige så meget som marketing ved den styrkede sammenhængskraft mellem marketing og salg.
Gatehouse Group har virkelig taget tankegangen bag inbound marketing til sig, og så har de været rigtig gode til at følge op på de leads, som løbende genereres og modnes.
Mindmills arbejde har fra starten fungeret som en integreret del af deres virksomhed, og det er altid med den tilgang, vi skaber de bedste resultater. Gatehouse Group fortsætter i dag på en partnerskabsaftale.
Vi arbejder på lancering af to nye webinarer og tilhørende mailflows til konvertering af salgsmodnede leads. I det hele taget bliver vi ved med at skabe nyt content og nye flows, som udbygger vores evne til at fange potentielle kunder på forskellige stadier i kunderejsen.
Gatehouse Group har en ambition om at udbygge deres pipeline af leads til nogle af deres underprodukter, der kan fungere som vækstmotor i deres videre udvikling – det arbejder vi strategisk og målrettet på med udgangspunkt i data og fakta.