Intenz er et nordisk konsulenthus inden for organisationsudvikling. Hos Intenz hænger produktivitet og lykke uløseligt sammen, og de går derfor ikke kun målrettet efter organisationens performance – de lægger lige så mange kræfter i at arbejde med den menneskelige adfærd, som i sidste ende er det, der skal omsætte strategi til handling.
Vi skulle i gang med marketing automation og har valgt ActiveCampaign som vores platform til det. Internt har vi flere rutinerede kræfter indenfor Marketing Automation, men ingen af os kendte ActiveCampaign som platform, og derfor brugte vi Mindmill som partner for at sikre, at vi fik lavet det rigtige setup fra start og ikke lavede dumme fejl, som ville være tidskrævende og dyre at ændre hen ad vejen. Dertil havde vi brug for at lave en integration til Microsoft CRM, som er hjertet i vores setup og få data til at flyde ubesværet mellem de to platforme.
Microsoft CRM er vores styrende data-central, men er designet således, at det primært er lavet til salg. Derfor har vi en masse ekstra data liggende i ActiveCampaign på vores leads, som vi kan aktivere gennem automation, og det var vigtigt, at vi fandt en partner, som kunne hjælpe os med at styre, hvor data ligger, hvordan adgangen til det er og sørge for at undgå dataforurening.
Ved at samarbejde med Mindmill har vi fået det setup vi ønskede, og dermed kan vi skrue op for farten af leadgenerering, og sælgerne kan begynde at bruge deres tid mere effektivt, fordi vi meget bedre kan kvalificere vores leads. Dertil har vi fået et godt setup på integrationen, som faktisk er så simpelt, at vi selv kan modificere det, når der er brug for det.
Vi oplever Mindmill som hurtige, kompetente og rare mennesker. Vi er glade for, at vi valgte Mindmill som partner på denne del af projektet. De har forstået vores behov og været yderst fleksible med at arbejde på den måde, det passede os. Dertil har vi hele tiden kunnet mærke, at de gerne vil samarbejdet, og at vi ikke kun er til for at øge omsætningen. Der er aldrig tvivl om, hvor man skal ringe hen, og jeg har specielt sat pris på at kunne snakke direkte med deres specialister, når jeg har haft brug for det. Vi er yderst tilfredse med samarbejdet.
Client Director
Skal vi tage en uforpligtende snak om, hvordan du kan styrke samarbejdet mellem salg og marketing med en CRM-integration?