Øg din indtjening på
dine eksisterende kunder
For B2B virksomheder spiller after sales en vigtig rolle. Det er her, du kan skabe højere kundeloyalitet, kundetilfredshed og øge din omsætning.
Men det kræver en indsats for at kunne komme i mål med dette. B2B kunder har i dag langt større krav til digitale after sales services. Hvis du ikke har fokus på dette i din virksomhed, kommer du hurtigt til at halte bagefter.
I vores webinar stiller vi skarpt på, hvordan du bygger en Spare Part Portal, der kan hjælpe til med at løfte din indtjening.
Tilmeld dig vores gratis webinar d. 9. februar og få vores køreplan til, hvordan du kommer godt i gang med din Spare Part Portal.

Hvad kan du se frem til?
Som B2B virksomhed er det vigtigt at være up-to-date på alt, hvad der hedder digitale services og værktøjer.
En måde hvorpå du kan møde dine eksisterende kunder på midten, er ved at få implementeret en Spare Part Portal til din virksomhed.
Vi kommer til at præsentere dig for, hvordan du bygger en marketingstrategi, som får dine kunder til at efterspørge din Spare Part portal, og muligheden for at tilkøbe dine tillægsprodukter.
Herudover får du også indsigt i hvilke it-systemer, du skal bruge for at lancere din Spare Part Portal, og hvordan du får det til at spille sammen med dine andre systemer.
Er du interesseret i at høre eksekveringsplanen? Meld dig til webinaret og kom godt fra start i 2023!
Hvem møder du i studiet?

Hans Løjborg Appelby
