Staermose Industry kom til os for at få flere og mere relevante leads, som deres salgsafdeling kunne arbejde videre med. De var udfordrede af, at deres salgsproces involverede for lange salgsdialoger med kolde leads uden købspotentiale.
Løsningen var, at de blev bedre til at levere det rigtige budskab til de rigtige personer på det rigtige tidspunkt.
Som virksomhed var de vant til at arbejde efter en mere klassisk salgstilgang med fokus på messer, men i takt med at kundernes købsadfærd har ændret sig, følte Staermose Industry sig tvunget til at igangsætte den digitale transformation af deres salg og marketing.
Staermose Industry drømte om flere og bedre leads, som de derefter kunne salgsmodne og konvertere til betalende kunder.
Deres service med rørlaserskæring var et perfekt førstegangssalg og indgang til deres andre specialer – for når først man køber sig ind på rørlaserskæring, så er der ikke langt til svejsningsydelser osv.
Samarbejdet med Mindmill er Staermose Industrys første rigtige oplevelse med seriøs digital marketing.
Derfor blev der lagt ekstra kræfter i en grundig forventningsafstemning. Det kan være svært at vurdere investeringen, sætte mål og skrue en business case sammen, når man ikke har arbejdet seriøst med datadrevet leadgenerering, marketing automation, inbound marketing og lead management før.
Som Danmarks førende B2B Marketingbureau har vi hundredevis af cases, kunder og projekter bag os på tværs af brancher, virksomhedsstørrelser og lande.
Det var et klart mål fra Staermose Industry, at Mindmills arbejde skulle føre til konkrete salgsmøder og faktiske salg. Sammen skulle vi positionere rørlaserskæring fra Staermose Industry som den mest kosteffektive løsning på markedet for beslutningstagere og konstruktører i virksomheder med maskiner til industri og produktion.