B2B salg og marketing

Vi kender allerede din branche

Med vores framework har vi sat gang i de digitale indsatser hos B2B virksomheder. De erfaringer er ikke begrænset til en særlig branche eller industri. Fra palletering til PIM – og alt derimellem – har vi sat skub i væksten og styrket salgspipelinen hos B2B virksomheder. Skal vi gøre det samme for din?

Industri og Produktion

Vi har succesfuldt skaffet leads til alverdens forskellige fremstillingsvirksomheder

SaaS og IT

Vi har hjulpet adskillige SaaS og IT virksomheder med online leadgenerering og digitale salgsaktiviteter.

Rådgivere og konsulenter

Styrk din synlighed og få din konsulent­virksomhed til at skille sig ud.

Nøglen til kommerciel vækst i dansk industri

B2B købsrejser kan være svære at arbejde med, men industrielle købsrejser er endnu mere komplekse.  Se med, når Neno Petkovic, CEO i Mindmill, og Henrik Ernst, tidligere partner, går i dybden med:

  • Hvad er forskellen på industriel marketing og klassisk B2B marketing?
  • Hvorfor bør industrivirksomheder investere i marketing?
  • Hvordan nedbryder man siloerne mellem salg og marketing?
  • Hvordan måler man værdien af marketing i kroner og ører?

Se hvilke fremstillings- SaaS- og eksportvirksomheder vi blandet andet har hjulpet

image
| Kawasaki

En digital tilgang har styrket sammenhængen mellem Kawasaki Robotics’ salgs- og marketingaktiviteter.

image
| Airmaster A/S

Airmaster har skabt en salgskultur centreret om digitale leads

Download vores brochure

Udfyld formularen og få tilsendt et eksemplar af vores 30-siders brochure, som gennemgår vores framework fra A-Z.

Mette  Christensen
Mette Christensen
Head of Consultants

Skal vi hjælpe dig i din branche?

Så kontakt mig i dag og vi laver et oplæg til dig.