Lær dine B2B kunder at købe, så du skal sælge mindre
Se med, når Hans Løjborg på 45 minutter viser dig:
- Hvordan du skaber indhold, som lærer kunderne at købe
- Hvordan du rammer og uddanner alle stakeholders i købscentret
- Hvordan du øger konverteringsraten på din salgspipeline
- Hvordan du forkorter salgsprocessen og holder bedre førstegangsmøder
- SAMT 3 konkrete cases fra henholdsvis SaaS, konsulent og industri
Du får 3 konkrete cases
Arbejder du med salg og marketing i en B2B virksomhed, så ved du, hvor svært det er at arbejde med B2B købsrejser.
Kundernes research og købsadfærd har ændret sig markant med digitaliseringen, globaliseringen og den næste generation af professionelle indkøbere.
Salg og marketing arbejder i siloer, og marketing bliver betragtet som en omkostning frem for en driver til omsætning og vigtig bidragsyder til salget. En nem og hurtig måde at skabe sammenhængskraft mellem salg og marketing er at bygge et indholdsunivers.
I dette webinar viser Hans dig 3 konkrete indholdsuniverser fra henholdsvis en SaaS-, konsulent- og industrivirksomhed.
Vi skal lære vores kunder at købe, og vi skal ramme alle stakeholders i købscentret. Resultatet er en højere konverteringsrate på din salgspipeline, en kortere salgsproces og bedre førstegangsmøder.
Hvem er Mindmill?
Velkommen til Danmarks foretrukne kommercielle B2B konsulenthus.
Dansk industri vælger Mindmill som strategisk og operationel marketingpartner til kommercielle vækststrategier og digitalisering af salg og marketing.
Vi har samlet 70 B2B specialister på tværs af inbound marketing, datadrevet leadgenerering, account-based marketing, marketing automation og pre-sales.
Vores unikke B2B Sales & Marketing Framework® er udviklet og forfinet på baggrund af +400 B2B business cases fra industri- og IT virksomheder.