I skal selv være med til at skabe efterspørgsel hos jeres distributører…
Mange producenter og SaaS-virksomheder er bange for at kannibalisere deres afsætningskanaler med egne slutkunderettede initiativer — og det er en skam!
På dette webinar ser vi derfor nærmere på, hvordan du…
- Skaber efterspørgsel hos dine slutkunder
- Tager ejerskab over din værdikæde
- Undgår at skabe kanalkonflikter i dine distributionsled
Vil du vide, hvordan du løfter din omsætning og styrker relationen til eksisterende og nye potentielle forhandlere?
Så tilmeld dig via formularen.
Forhandlersalget er under forandring
Den digitale transformation af B2B-markedet betyder, at forhandlersalget er under forandring.
I en verden, hvor +60% af B2B-indkøberens købsrejse foregår online og på egen hånd, er den digitale tilstedeværelse vigtigere end nogensinde. Det gælder også for SaaS-, producent- og fremstillingsvirksomheder, der traditionelt set ikke har haft den direkte kontakt med slutkunden.
Overlader du opgaven med at skabe efterspørgsel hos slutkunden til dine distributionsled, risikerer du at blive glemt, når andre producenter sørger for selv at skabe den slutkundeefterspørgsel, som gør dem attraktive for forhandlere og rådgivere.
“Det er ikke længere nok bare at levere marketingmaterialer til vores distributør-netværk.
Hvis vi vil trække fra konkurrenterne, øge vores omsætning og styrke loyaliteten hos vores forhandlere, så skal vi være aktivt med til at trække efterspørgslen ind mod dette led i værdikæden.
Jeg glæder mig til at dykke ned i de strategiske overvejelser og en masse spændende eksempler på, hvordan andre virksomheder har gjort det med succes.”
Hans Løjborg,
Partner og salgsdirektør hos Mindmill
Vil du være frontløber for fremtidens forhandlersalg?
Udfyld formularen herunder og sæt et stort kryds i kalenderen fredag d. 27. oktober klokken 09.00