Kreativitet og æstetik går hånd i hånd med performance
Vi sikrer en stærk visuel identitet med kreativt design, der skaber blikfang og interesse
Design der skaber blikfang og interesse hos målgruppen
Det er let at undervurdere værdien af kreativitet.
Men selv når det drejer sig om B2B salg og marketing, gør en kreativ tilgang en stor forskel. Det er derfor, den grafiske afdeling er en så essentiel del af maskineriet her hos Mindmill.
Når trendrapporter, tjeklister og tillidsvækkende guides skal ”sælges” til målgruppen af travle beslutningstagere, så er det helt afgørende, at de fremstår lettilgængelige og overskuelige.
Den grafiske opsætning sikrer en god læseoplevelse, der i sidste ende smitter positivt af på opfattelsen af jeres brand eller virksomhed – og så er hele holdet i grafik SÅ dygtige til at skabe et moderne udtryk, som samtidig er tro mod jeres eksisterende brandidentitet.
Det samme gælder for de landingssider og annoncegrafikker, der konverterer interessen hos potentielle kunder til leads, der giver jer deres kontaktinformationer.
Holdet bag
Mød Nanna – en af vores grafiske designere
Nanna er en af vores grafiske designere. Det er et hold, som er kreative til fingerspidserne. Med deres tegneplade tryller de med fonte, form og farver – og giver liv til dit indhold. Med udgangspunkt i din designmanual og brandidentitet opsætter de alt fra guides til landingssider og udarbejder annonce- og videografikker. Nøgleordene? Indbydende, iøjnefaldende og levende.
”Vi sidder med al layout til content og landingssider, med den grafiske udformning af annoncer og laver grafikker til videoer.
Vores opgave er at sørge for, at al materiale, som er blevet planlagt i strategien og udarbejdet, bliver præsenteret på en måde, så folk gerne vil interagere med det og får en samlet god oplevelse. Så den gode tekst spiller sammen med et layout, der fremhæver alt det, som er relevant for budskabet.
Det er meget forskellige opgaver, og vores afsæt er altid afhængig af kunden, deres designguide og ønsker. Vi sidder med mange forskellige kunder, så vi risikerer aldrig at falde ned i en rille, fordi produkter og budskaber er så forskellige. Det giver os stor mulighed for at udfordre os selv og udfordre dem – og sådan bliver vi ved, indtil indholdet performer og giver kunderne nogle kliks.”
Vil du også have produceret relevant og interessevækkende content?
Book en 1-1 sparringssession med os her
Læs også mere om
Download vores brochure
Udfyld formularen og få tilsendt et eksemplar af vores 30-siders brochure, som gennemgår vores framework fra A-Z.