Digital strategi og rådgivning

Digitale strategier på baggrund af fakta, analyser og data

Vi laver digitale strategier med udgangspunkt i analyser, data og kunderejser. Vi tager det bedste fra Inbound Marketing, tilsætter målrettet datadrevet markedsføring og giver dig flere leads, flere salg og flere loyale kunder.

Objektiv rådgivning på tværs af kanaler

We know. Du bliver bombarderet af online eksperternes velmente råd, og du bliver kimet ned af mediesælgere med gode tilbud.

Vi er hverken online-snobbede eller offline-forvirrede. Hver kanal og disciplin har sine styrker og svagheder, og vi ved hvordan de spiller optimalt sammen.

Vores specialister rådgiver på tværs af både online og offline marketingkanaler – fra Facebook, Google og Youtube til radio, TV og print.

Samt på tværs af discipliner – fra Inbound Marketing, marketing automation og leadgenerering til SEO, content marketing og e-mail marketing.

Vi har ingen præferencer. Vi er ”ligeglade” med kanaler, discipliner og smarte buzzwords. Vi er til gengæld ikke ligeglade med din bundlinje.

Vi laver og eksekverer DIN digitale strategi på baggrund af DIN forretning, så du får flere leads, flere salg og flere loyale kunder.

 

Fakta frem for følelser

Alt for meget markedsføring bliver stadig lavet på baggrund af følelser, mavefornemmelser og gætterier. Det betyder ikke alene spildte muligheder, det betyder også spildte penge.

Vi laver digitale strategier på baggrund af fakta, analyser og data.

Hvor godt kender du eksempelvis dine eksisterende og potentielle kunder? Vi har analyseret utallige kundedatabaser og vores kunder bliver lige overraskede hver gang.

Vi giver jer fuld indsigt i jeres kunder, jeres adfærd, medievaner, holdninger, demografi, geografi osv., og oftest ser vi, at målgruppen i kommunikationen og markedsføringen ikke stemmer overens med de faktiske kunder.

Indsigterne bruger vi dels til at lave den optimale digitale strategi, for efterfølgende at eksekvere målrettede og datadrevne markedsføringskampagner, og dels som et værktøj, hvilket kunderne selv kan bruge til at optimere deres kommunikation, forretningsstrategi og salgsstrategi.

 

1:1 markedsføring

Tiden, hvor man bare blæste markedsføring ud mod brede målgrupper, er forbi.

Teknologien har gjort, at vi er gået fra 1:mange markedsføring til 1:1 markedsføring, kommunikation og dialog.

Eller det vil sige, vi burde være gået, for vi oplever stadig, at alt for mange virksomheder ikke udnytter de nye muligheder.

Vi arbejder ikke længere med målgrupper. Vi arbejder med individuelle mennesker med individuelle kunderejser – og vi tilpasser din markedsføring, kommunikation og dialog med hver enkelt, potentielle kunde.

På den måde kan du servere det rette budskab for den rette person, på den rette kanal og på det rette tidspunkt.

Vi gør det ved at bygge en kraftfuld fuldautomatiseret salgs- og marketingmotor baseret på marketing automation, salgstragte og leadscoring.

Ikke alene sparer det dig for dyrebar tid og spildte markedsføringskroner, det giver dig også langt flere brandvarme leads til salgsafdelingen, til en lavere pris pr. lead/kunde.

 

Klare mål, KPI’er og rapportering

Hvordan vil du styre skibet, hvis du ikke ved hvor du er? Eller endnu værre, hvor du skal hen?

Kliché eller ej, så er det sandheden.

Enhver virksomhed har behov for klare mål og KPI’er, hvis både strategi og eksekvering skal gå op i en højere enhed.

Vi tror ikke på en “one size fits all”.

Vi har et framework og en proven process for mål, KPI’er og rapportering, som vi tilpasser hver enkelt kunde, så det afspejler behovene fra de forskellige afdelinger og lag i virksomheden.

Salgsafdelingen vil have et online board med leads, leadscoring og salg på en storskærm med lys og klokker, når der sælges.

Marketingafdelingen vil have et detaljeret regneark med alle KPI’er, fyldt med grafer og diagrammer.

Direktøren vil bare have en simpel PDF med de 5 vigtigste KPI’er, så han ved, at vi er på rette vej.

Vi gør dét vi er gode til, så I kan gøre dét, I er gode til.

 
Henrik Ernst Hansen

CEO

Hjælp til digital strategi?

Jeg har over 10 års erfaring med digitale strategier og online marketing fra begge sider af bordet. Må jeg udfordre og inspirere dig over en kop uforpligtende kaffe?

Top