Digital strategi og rådgivning

Vi laver digitale strategier baseret på fakta, analyser og data. Strategier, som skaber synlighed i markedet, genererer salgskvalificerede B2B leads og som skaber sammenhæng mellem salg og marketing.

Objektiv rådgivning på tværs af kanaler

Vi kortlægger digitale strategier for B2B virksomheder og hjælper dem med at få styr på de digitale processer.

Hos os får du en samlet pakke. Det vil sige, at vi både hjælper med at udvikle og eksekvere din digitale strategi, og vi sidder altid klar med sparring og rådgivning til din online markedsføring.

Vores specialister rådgiver på tværs af kanaler og discipliner – fra inbound og content marketing til marketing automation, leadscoring og lead management.

Vi har ingen præferencer. Vi er “ligeglade” med smarte buzzwords og tom luft. Vi er til gengæld ikke ligeglade med din bundlinje.

Hver kanal eller disciplin har sine styrker og svagheder, og vi ved, hvordan de spiller optimalt sammen – og vi laver og eksekverer din digitale strategi på baggrund af din forretning, så du får flere salgsklare B2B leads, flere salgsmøder og højere konvertering på din pipeline.

 

Fakta frem for følelser

Bruger I marketingkronerne rigtigt?

Alt for meget markedsføring bliver stadig lavet på baggrund af følelser, mavefornemmelser og gætterier. Det betyder både spildte muligheder og spildte penge.

Vi rådgiver og udvikler digitale strategier på baggrund af fakta, analyser og data.

I takt med at markedsføringsmulighederne stiger, stiger risikoen for at ramme forkert og bruge pengene de forkerte steder også. Hos Mindmill er vi eksperter i digitale strategier, og vi ved, hvilken retning du skal gå med din forretning, så du får størst effekt.

Med udgangspunkt i jeres situation, bruger vi denne indsigt til at udvikle den optimale digitale strategi, så vi kan eksekvere målrettede og datadrevne marketingkampagner.

Strategien er samtidig et værktøj, som vores kunder kan bruge til selv at optimere deres kommunikation, forretningsstrategi og salgsstrategi.

 

Klare mål, KPI’er og rapportering

Hvordan vil du styre skibet, hvis du ikke ved hvor du er? Eller endnu værre, hvor du skal hen?
Kliché eller ej, så er det sandheden.

Hos Mindmill er måling, KPI’er, tracking og rapportering en essentiel del af vores arbejde. Det er både sådan, vi dokumenterer vores resultater, og sådan vi forbedrer os.

Enhver virksomhed har behov for klare mål og KPI’er, hvis både den digitale strategi og eksekveringen skal gå op i en højere enhed.

Vi tror ikke på en “one size fits all”. Sammen med kunden definerer vi altid, hvad der giver mening at måle, så vi understøtter din forretning bedst muligt.

Med vores B2B Marketing Framework® har vi en gennemtestet proces for mål, KPI’er og rapportering, som tilpasses den enkelte kunde, så det afspejler behovene fra de forskellige afdelinger og lag i virksomheden.

 

Tæt samarbejde gennem hele processen

Vi lever i en digital verden, og det betyder, at der i stigende grad er behov for at B2B virksomheder digitaliserer deres forretningsmodeller.

De B2B virksomheder som fremover vil opnå de bedste resultater, er dem, som aktivt udnytter de digitale muligheder.

Og det er ikke noget, vi bare kan gøre for jer. Derfor er det vigtigt for os, at kunden involveres i processen fra starten. Det er kunden, som sidder med den vigtige viden om målgruppen og som har en masse data liggende, vi kan tage udgangspunkt i.

Samtidig kræver en strategi løbende revidering. Den digitale verden er i konstant udvikling, og der opstår hele tiden nye muligheder, som virksomheden skal forholde sig til, så de forbliver det foretrukne valg hos målgruppen.

 
Henrik Ernst Hansen

Partner og Strategisk Direktør

Hjælp til digital strategi?

Jeg har over 10 års erfaring med digitale strategier og online marketing fra begge sider af bordet. Må jeg udfordre og inspirere dig over en kop uforpligtende kaffe?

Top