PANELDEBAT | 1 time og 20 minutter

Fremtidens B2B vindere skaber en hybrid mellem traditionelt og digitalt salg

Digitalisering har forandret B2B salget for altid. 

Det slår en ny forskningsundersøgelse fast. B2B køberen har nemlig ændret adfærd. 

Salgsorganisationer skal dermed indstille sig på en ny virkelighed – hvis de vil være en del af fremtidens B2B vinderhold.

Men hvordan skaber du den forandring? Dét bliver fokus i en paneldebat mellem Intenz, Dynamicweb og Mindmill.

Der er fart på digitalisering i B2B salget. Og under nedlukningen hoppede flere virksomheder med på den digitale udvikling. 

De virksomheder er nu godt på vej til at tage B2B salgstrofæet – og de tøvende? Ja, de står til at miste markedsandele.

Hvem har vi hjulpet?

Se nogle af vores cases på eksport- og fremstillingsvirksomheder

image
| Kawasaki

En digital tilgang har styrket sammenhængen mellem Kawasaki Robotics’ salgs- og marketingaktiviteter.

image
| Airmaster A/S

Airmaster har skabt en salgskultur centreret om digitale leads

Vil du vide mere?

Se også vores andre webinars om fremstilling og eksport

image
Download

Brug digital marketing strategisk og få fuld fart på dine fysiske messer

Digitalisering har forandret B2B salget for altid. Det slår en ny forskningsundersøgelse fast. B2B køberen har nemlig ændret adfærd.
image
Download

Fremtidens B2B vindere skaber en hybrid mellem traditionelt og digitalt salg

Digitalisering har forandret B2B salget for altid. Det slår en ny forskningsundersøgelse fast. B2B køberen har nemlig ændret adfærd.
image
Download

FYLD DIN DIGITALE VÆRKTØJSKASSE

Vi tager de kommercielle briller på og dykker ned i, hvordan fremstillingsvirksomheder får nye produkter og innovationer ud over stepperne på eksportmarkederne.
image
Download

Bliv digital frontløber med køreplanen til flere leads i 2. halvår

Digitaliseringen er en nødvendighed – men den rummer også masser af muligheder for at angribe markedet på en ny måde.
image
Download

3 power cases der har vundet det tyske marked

Tyskland er jo Danmarks absolut største eksportmarked, men alligevel er der stadig et kæmpe uudnyttet potentiale i at fremme og skalere eksportindsatsen for danske virksomheder.
image
Download

Styrk dit salg med triggerbaseret adfærd og leadscoring

Måske har du hørt om noget, der hedder Marketing Automation. Det er tekniske marketingværktøjer, som gør det muligt at lave automatiseret kommunikation til sine kunder
image
Download

Industriens digitale vej til vækst på eksportmarkederne

På webinaret dykker vi ned i, hvordan du som industrivirksomhed kommer ud på eksportmarkederne og åbner døren til relevante stakeholder.
image
Download

Lær at skaffe leads på LinkedIn

For uanset om din virksomhed vil i dialog med ingeniører i USA, driftsledere i EU eller produktionsteknikere i UK, kan det lade sig gøre på LinkedIn.

Download vores brochure

Udfyld formularen og få tilsendt et eksemplar af vores 30-siders brochure, som gennemgår vores framework fra A-Z.