Bloggen

Vi elsker at dele vores viden. Find vores nyeste blogindlæg og guides herunder.

Ram plet med programmatic buying

Casper Jørgensen
14 okt 2019

Én af de ting B2B virksomheder ofte kæmper med, er, hvordan de skal ramme målgruppen.  De fleste har en klokkeklar […]

Læs indlæg

SMV:Digital – Få tilskud til din digitale omstilling

Henrik Ernst Hansen
30 sep 2019

Har du og din virksomhed ambitioner om at styrke virksomhedens vækst og konkurrenceevne gennem digitalisering af virksomhedens salg og marketing?  […]

Læs indlæg

Marketings rolle i B2B salget

Maria Hougaard Sørensen
16 sep 2019

“Vi har brug for flere leads, og vi har brug for bedre leads”.  Ræk hånden op, hvis du har hørt […]

Læs indlæg

3 måder B2B virksomheder kan bringe salg og marketing tættere sammen

Christoffer Vinther Hansen
02 sep 2019

Sælgerne er skuespillerne; markedsføringsfolk er manuskriptforfatterne.  Marketing åbner døren; salg lukker den.  Marketing er til salg, hvad landmanden er for […]

Læs indlæg

HubSpot: Saml salg, marketing og kundeservice i ét system

Christoffer Vinther Hansen
19 aug 2019

HubSpot har en førerposition inden for områder som inbound marketing, marketing automation og lead management.  Der findes et utal af […]

Læs indlæg

Salg og marketing: Tæt samarbejde er nøglen til bedre resultater

Hans Løjborg Appelby
19 jun 2019

En fredag i starten af juni afholdte vi et B2B seminar om, hvordan du som B2B virksomhed kobler salgs- og […]

Læs indlæg

Strategisk nytænkning giver vækst

Henrik Ernst Hansen
12 jun 2019

Vi går på mange måder en spændende sommer i møde. 2018 var et kanon år for Mindmill med høj vækst, […]

Læs indlæg

Nedbryd muren mellem salg og marketing og få flere kvalificerede leads

Christoffer Vinther Hansen
22 maj 2019

I mange virksomheder er der en skarp opdeling mellem salgsafdelingen og marketingafdelingen, og traditionelt har de to afdelinger altid haft […]

Læs indlæg
Hans Løjborg Appelby

Client Director

Vil du vide mere om programmatic buying?

Kontakt mig, og lad og tale om dine muligheder med programmatic. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Top