Bloggen

Vi elsker at dele vores viden. Find vores nyeste blogindlæg og guides herunder.

Dashboards og overvågning af kampagner

Mads Andersen
04 feb 2019

Dagene med egne teser og instinktive beslutninger baseret på mavefornemmelser er ovre. Nu er det vigtigt, at du træffer beslutninger […]

Læs indlæg

Inbound salg: sæt kunden i fokus i 2019

Hans Løjborg Appelby
21 jan 2019

Genererer du leads med inbound marketing, men sælger med traditionelle salgsteknikker? Inbound har længe været et buzzword inden for marketing. […]

Læs indlæg

B2B marketing 2019: personlig og relevant kommunikation skal i fokus

Henrik Ernst Hansen
09 jan 2019

Hvordan ser B2B marketing ud anno 2019? Det giver jeg mit bud på i dette indlæg, hvor jeg kommer med […]

Læs indlæg

Sådan påvirker ITP 2.0 din markedsføring

Mads Andersen
17 dec 2018

Brugernes privatliv på Internettet er en voksende problemstilling for både virksomheder og brugere. I september 2018 kom der en opdatering […]

Læs indlæg

Pdf’en – død eller levende?

Maria Hougaard Sørensen
11 dec 2018

Mange har de sidste par år stået i kø for at få lov til at erklære pdf’en for død. Men […]

Læs indlæg

Nye Facebook-regler om subscription messaging fra 31. december 2018

Mads Andersen
21 nov 2018

Opdatering 02.01.19: Facebook har forlænget fristen på ubestemt tid. Men de opfordrer stadig til, at Facebook-sider sætter ansøgningsprocessen i gang, så […]

Læs indlæg

Brug betalt annoncering til at booste din inbound marketing

Henrik Ernst Hansen
14 nov 2018

Inbound marketing var engang et nyt buzzword, men i dag er det blevet en go-to strategi inden for digital markedsføring. […]

Læs indlæg

6 tips til flere kvalificerede B2B leads med Facebook retargeting

Mads Andersen
08 nov 2018

At have en konsekvent og regelmæssig leadgenerering er afgørende for også at generere øget salg og omsætning for de fleste […]

Læs indlæg
Top