Bloggen

Vi elsker at dele vores viden. Find vores nyeste blogindlæg og guides herunder.

HubSpot: Saml salg, marketing og kundeservice i ét system

Christoffer Vinther Hansen
19 aug 2019

HubSpot har en førerposition inden for områder som inbound marketing, marketing automation og lead management.  Der findes et utal af […]

Læs indlæg

Salg og marketing: Tæt samarbejde er nøglen til bedre resultater

Hans Løjborg Appelby
19 jun 2019

En fredag i starten af juni afholdte vi et B2B seminar om, hvordan du som B2B virksomhed kobler salgs- og […]

Læs indlæg

Strategisk nytænkning giver vækst

Henrik Ernst Hansen
12 jun 2019

Vi går på mange måder en spændende sommer i møde. 2018 var et kanon år for Mindmill med høj vækst, […]

Læs indlæg

Nedbryd muren mellem salg og marketing og få flere kvalificerede leads

Christoffer Vinther Hansen
22 maj 2019

I mange virksomheder er der en skarp opdeling mellem salgsafdelingen og marketingafdelingen, og traditionelt har de to afdelinger altid haft […]

Læs indlæg

LinkedIn annoncering 2019: Nye funktioner til endnu bedre målretning

Ali-Aoun Aslam
01 apr 2019

Når det kommer til at målrette personer i professionelt øjemed, har LinkedIn et unikt og uovertruffent datasæt, som gør platformen […]

Læs indlæg

7 steps: Sådan skaber du varme leads med LinkedIn

Henrik Ernst Hansen
20 mar 2019

LinkedIn har haltet gevaldigt efter Facebook, ift. målrettet annoncering på baggrund af relevant data – særligt, når det kommer til muligheden for at booste konverteringsraten.

Men efter Microsofts opkøb af LinkedIn tilbage i juni 2016, er der endelig begyndt at ske en udvikling, som kommer os annoncører til gode! 

Læs indlæg

6 tips til effektiv håndtering af dine B2B leads

Christoffer Vinther Hansen
14 mar 2019

Hvordan tiltrækker og håndterer du dine leads? Et simpelt spørgsmål, men alligevel er det et spørgsmål, som mange B2B virksomheder […]

Læs indlæg

Kvalificer dine leads med marketing automation

Christoffer Vinther Hansen
11 mar 2019

Hvis du skal være en succesfuld inbound virksomhed kræver det, at du tilpasser dig en tid, hvor ”mig” og ”mine behov” er i centrum. Lead nuturing er en vigtig del af denne tilpasning. Med et simpelt markting automation-setup kan du blive mere relevant og hjælpe dit salgs-team til at skabe mere vækst.

Læs indlæg
Top